Tyck & Tänk om vardagens innehåll...

Inte lika charmigt på alla..

Av Maria - 2023-10-30 15:02

Jag kan tycka att det är rätt så snyggt på en kille i sina bästa år..


Jag tycker verkligen att det är snyggt på min man.. Men det är verkligen inte det på alla.

Alla klär inte i det här och jag blev definitivt inte glad när jag upptäckte de där små stråna på min haka... Wtf, är detta?  Är det, ja det var det små jävla skäggstrån.. Jahaja, panik jag behöver plocka bort dem, fram med pincett och ta bort dem... Men nog fan kom de tillbaka... 


Ska jag behöva köpa en rakapparat    Det är bara att inse att man börjar bli gammal.


Som sagt tredagars skäggstubb är verkligen inte lika charmigt på mig som på min make.

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards