Tyck & Tänk om vardagens innehåll...

Så mycket sorg💔

Av Maria - 2019-04-11 18:09

Kommer du ihåg Gurra? Kommer du ihåg när du lovade att ni inte hade gömt öl... kommer du ihåg det Gurra? Det hade ni gjort🤔. Det var därför du släpade din moppe hem för att den var full med öl men tom på bensin. Men du sa att du var tvungen att ta dig hem till din mamma. Annars skulle hon bli orolig... alla samtal Gurra... hur klok du var men busig.. men alltid så snäll❤️  Så många gånger som jag har pajat fester och bus för er.... men ändå så sa du att jag var en bra mamma. I somras sa du  att du önskade att alla Ungar fick ha en sån mamma som mig! Inte för att du var missnöjd med din mamma, som gjorde allt för dig och som du gjorde allt för! Och älskade till max. Utan för att jag aldrig gav mig i sökandet efter er och för att jag lyssnade och alltid fanns där. Jag var sträng, jävligt sträng. Men jag var också jävligt rädd för att det skulle hända er något.

I somras var du och hjälpte Jimmie och Wirre. Du hade din lille fina grabb, Vince, med dig. Det var som en liten mini-Gustav.

Och jag frågade om du förstod nu varför jag hade gjort som jag gjorde när jag härjade med er grabbar när ni var tonåringar. Du förstod❤️

Du dyrkade din lille son❤️  Du skulle göra allt för honom. Du skulle finnas där. Du hade varit världens bästa pappa Gurra!!


Så blev det inte.


Det är inte såhär det ska vara💔. 

När jag träffade dig hos Jimmie och Wirre visste jag inte att jag idag på morgonen, skulle skulle bestämma vilka kläder jag skulle ha på din begravning. Alltså du var 25 år Gustav❤️. Hela livet tillsammans med Vince fanns där. Men så blev det inte💔


Jag hoppas att du håller en vakande hand över Vince och din mamma, hon är förkrossad Gustav💔. Jag vet att du inte ville det men hon är så ledsen💔. Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå vad hon går igenom Gustav💔


Vila i frid Gustav❤️







 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards