Tyck & Tänk om vardagens innehåll...

Bara vara

Av Maria - 2019-01-03 15:56

Jag har tagit hand om julaftonskäket i mitt hem de senaste 21 åren Det ni :)

Men detta år tog äldsta sonen och hans sambo Cissi över. Det var riktigt skönt faktiskt. Jag skulle bara göra min äggstuvning, skinkan och revbensspjällen :)

Det var en fantastisk jul. Alla var där, alla barnen min pappa och min Olsson   

Vi spelade spel och pappa briljerade i frågesporten :)


Bilden kan innehålla: himmel, träd, moln, växt, utomhus och natur

Juldagen så tog vi en lång promenad med alla hundarna :)

Bilden kan innehålla: träd, himmel, utomhus och natur

Det var så vackert :) Hundarna verkligen njöt:)


Lilla Durmaz vilade i soffan efteråt.

Bilden kan innehålla: hund och inomhus


Nyår firades tillsammans med Jörgen och Maria. Vi spelade lite kort, Maria och jag briljerade som vanligt.


Jaja, Olsson du vann i poker... Nog om det....


Nä nu ska jag fortsätta att sammanställa inventeringen :) 


Hejhej

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards