Tyck & Tänk om vardagens innehåll...

Karma, orsak och verkan....

Av Maria - 2018-06-29 11:03

Livet är fullt av karma.


Jag är glad över att jag bara har psykisk belastning i hjärnan :) Vissa dagar mår jag ju jättebra.... Vissa dagar mindre bra.....Men det är väl karma ibland får man må sämre för att man ska uppskatta de bra dagarna...Man får vara glad för det lilla...Det finns de som vill få en att må sämre men viktigaste är nog att lyssna på dem som vill få en att må bättre.


Jag njuter just nu av 7 små svart/silvervalpar och 9 små kycklingar som hoppar omkring som små popcorn :) Hoppas att det nu inte är 9 tuppar.


Igår var min fina livskamrat och jag nere på Katrinedalskrogen och käkade lite, så mysigt att bara en torsdagskväll njuta av att ha varandra och äta gott.


Man ska umgås och ha rätt personer omkring sig... Och där jag är i livet nu har jag verkligen det.

Och senare åker vi ner till vårat ställe i Kroatien...Det är karma delux.. lugnt och stilla.


Talböcker är en fantastisk uppfinning... Just nu slukar jag böcker, säkert 4-6 i veckan.... Det är guld när man jobbar och det är super när man inte kan somna. Eller om man bara vill vila eller promenera...


Ha det gott alla där ute....











 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards