Tyck & Tänk om vardagens innehåll...

Vad har ni gjort?

Av Maria - 2018-04-23 14:10

Vad gjorde ni i helgen? Jag gjorde inte så många knop. I alla fall inte på lördagen. Jag fattar inte vad som hände. Jag gick inte ens på halv fas utan det var noll... Det är inte ofta det händer numera men i lördags var det dags... Typiskt att det var helg också..När man vill göra massor och det var ju så fint väder... Jag brukar studsa upp på helgerna och bara ösa igång... Men det gick inte.... Jag gick upp vid 8.00 och försökte röja igång... Men det funkade helt enkelt inte... Vad är det som inte fungerar hur kan det bli så?
Jag tog täcke och kudde och lade mig i solen ute på altanen. Tanka D-vitamin kan ju inte vara fel... Tvättade några maskiner med tvätt.. (det är ju inte så jobbigt)

Men jag hade samlat lite energi till att grilla kycklingfile och göra en supergod sallad till.


Denna vecka är det 10 kunder inbokade på trimmet tisdag - fredag. Brukar sällan boka fredagar men det har blivit lite si och så med det på sista tiden.


Ha en fortsat trevlig kväll :)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards